BENİM DE SÖYLEYECEK BİRŞEYLERİM VAR...

ANASAYFA

ÇİZDİKLERİM

İLETİŞİM

Resim Yüklenemedi...

Fethiye Güncesi - 8. Gün (ATV Safari ve Dönüş)

Tatilimizin son günü... Ama bugünü bile güzel bir adrenalin aktivitesiyle doldurmayı başardık.

Bir önceki gün kaydımızı yaptırdığımız Quad Safari (ATV safari) için sabah erkenden saat 07:00’de otelimizden servisle aldılar ve tura katılacak diğer tatilcileri toplaya toplaya önce Ölüdeniz’e, oradan da ATV safarimize başlayacağımız Kayaköy’e vardık.

Katılımcı sayısı kadar ATV’ler garajdan çıkartıldı ve kısa talimatlarımızı aldıktan sonra yola çıkmadan önce deneme turlarımızı yapmaya başladık.

Planımız Hande’nin ve benim ayrı ATV’lerle birbirimizi takip ederek gezi yapmasıydı. Ancak  bu araçları kullanmak o kadar kolay değil ve fiziksel güç gerektiriyor, özellikle de gidonu çevirmek ve araca yön vermek zor... Bu yüzden Hande ile tek bir araca binmeye karar verdik.

Deneme turlarımızı tamamladıktan sonra yola koyulduk. Altı araç peş peşe dizildik, en önde de 60 yaşlarında ki rehberimiz kendi ATV’sinde; biz onu takip ediyoruz. Sollamak yasak.

ATV safari Kayaköy’den başlayıp, asfalt yol boyunca Gemiler Koyuna kadar devam etmek, ve yol boyunca ağaçlık ve engebeli toprak yollara dalıp safari deneyimini pekiştirmek üzerine planlanmış. Biz de rehberimizi takip ettik ve ormana daldığında biz de peşinden daldık.

ATV safariyi yapacaklar nacizhane iki tavsiyem olacak. Bunlardan birincisi gözden çıkardığınız elbiselerinizle yapmaya çalışın çünkü dağ, taş, toprak, su birikintisi içerisinden geçerken toz toprak içerisinde kalıyorsunuz.

İkinci tavsiye ise sıranın en başlarında yer almaya çalışmanız. Hem öndekilerin egzos dumanından, hem de toprak yolda kaldırdıkları tozdan bir nebze de olsa kurtulmuş olursunuz.

Asfalt yolu izleyerek Gemiler Koyuna kadar indik.

Yol boyunca inanılmaz güzellikte ki manzaranın tadını çıkarabilmek için de küçük küçük molalar verdik.

Gittiğimiz yönde çok yoğun bir trafik olmadığı için de asfalt yoldan rahatlıkla faydalanabildik.

Yaklaşık 1,5 saatlik yolculuk sonunda Gemiler Koyuna vardık. Orada yemek ve yüzme molası verildikten sonra safariye başladığımız yere doğru yola koyulduk, tabii yol boyuncaa tekrar ormanlık alanlara daldık.

ATV safari deneyimi çok eğlenceli ve kesinlikle tavsiye ederim. Bu turu aldığımız şirketten çok memnun kalmasak da safarinin kendisi çok eğlenceli olduğu için turun negatif yanlarına çok değinmiyorum ve şirketin ismini burada vermiyorum.

Yaklaşık 3 saat süren Quad Safari’den sonra koştur koştur otelimize yetiştik. Üzerimizdeki toz toprakdan kurtulabilmek için duş aldıktan sonra kendimizi havuza attık. Zaman sıkışıklığından ötürü havuza sadece girip çıktık ve bir an önce toparlanıp Dalaman servisini yakalamak için yola koyulduk.

Çok şanslıyız ki kalkmasına bir dakika kala servise yetiştik ve 17:00’deki İstanbul uçağı için hareket ettik.

Bu Fethiye turu çok uzun zamandır yaptığım en güzel tatildi. Tur şirketimiz Folklorik'i herkese tavsiye ederim. Çok güzel Kültür turu organizasyonu yapıyorlar.

Bu tatilde önümüzdeki seneye kadar iş güç koşturmacasında ihtiyacım olacak enerjiyi depoladım. Bakalım önümüzdeki sene yol bizi nereye götürecek...

Başka bir tatil güncesinde buluşmak üzere...