BENİM DE SÖYLEYECEK BİRŞEYLERİM VAR...

ANASAYFA

ÇİZDİKLERİM

İLETİŞİM

Resim Yüklenemedi...

Fethiye Güncesi - 3. Gün (12 Adalar)

Turumuzun 3. gününde denizden 12 Adalar gezisi planlanmış.

Sabah kahvaltısının ardından otelimizden bizi alan servis Fethiye Marina’sına bırakıyor.

12Adalar01

Marina’da sıra sıra tekneler o günkü deniz turları için müşterilerini topluyorlar.

12Adalar02

Şansımız yaver gidiyor ve güzel bir gulete yönlendiriliyoruz. Aynı zamanda yelkenli olan bu tekne geniş olduğu için içerisinde ki kalabalık hiç göze batmıyor.

12Adalar03

Tekneye biniyoruz ve teknenin başına doğru güzel bir gölgelik köşeye yerleşiyoruz.

12Adalar04

Demir alan teknemiz Fethiye koyundan açılıyor ve küçük küçük adaların yanından geçiyor.

12Adalar05

İlk önce Yassıca adasında 45 dakikalık bir yüzme molası veriliyor.

12Adalar06

12Adalar07

12Adalar08

12Adalar09

Daha sonra Tersane adasında yemek molası veriliyor. Demir atıldıktan sonra açık büfe şeklinde sunulan yemeklerimizi tabaklarımıza alıyoruz. Yemekten sonra üzerimize çöken rehavetten denize girmeye fırsat bulamıyoruz.

12Adalar10

Sonrasında sırasıyla Merdivenli Ada, Kleopatra Adası, Katrancı Koyu ve Göcek Adasında yüzme molaları veriliyor. Her koy ve ada apayrı bir güzelliğe sahip ve deniz masmavi.

12Adalar11

Dönüş yolunda kaptan motoru durduruyor ve yelkenler açılıyor. Yelkenleri dolduran rüzgar bizi kalktığımız limana doğru götürmeye başlıyor. Bu esnada rüzgarın sesi, teknenin denizi yararak ilerlerken oluşturduğu dalgaların sesi daha net duyuluyor.

12Adalar12

Limana yaklaşırken yavaş yavaş toparlanmaya başlıyoruz. Fethiye’nin çoğunluğunda olduğu gibi 12 Adalar turunda da katılımcıların çoğu yabancı. İngilizler ağırlıklı olmak üzere, Ruslar, Fransızlar, İtalyanlar çoğunlukta. Her turda kaptan tarafından yapılan açıklamalar da hem Türkçe hem de İngilizce yapılıyor.

12Adalar13

Saat 17:30 civarlarında biten 12 Adalar turunun ardından sabah bizi Marinaya getiren servislerle otelimize bırakılıyoruz. Önceki günlerde olduğu gibi bugün de günün yorgunluğunu otelin havuzunda atıyoruz üzerimizden. Yarın başka bir deniz turu bizi bekliyor.

Fethiye Güncesi - 4. Gün (Kelebekler vadisi)